Sık Sorulan Sorular

Burada en sık sorulan soruları topladık.
Destek ile iletişime geçmeden önce lütfen bunları okuyun.

Periyodik Bakım Hizmetleri

Hangi ödeme yöntemleri mevcuttur?

Servis ve Periyodik Bakım Hizmetlerimizde,

Bireysel Müşterilerimiz için; web sitesi siparişlerinde Havale/EFT ödeme veya randevu tarihinde mağazada ödeme imkanı bulunmaktadır.
Kurumsal Müşteriler için; servis ve bakım anlaşmalarınız kapsamında vadeli ödeme planlarınından yararlanabilirler.

 

Şehirlerarası gönderim yapıyor musunuz?

Şehirlerarası gönderimler, aldığınız bakım paketinin içeriği ile sınırlıdır. Almak istediğiniz hizmet/bakım paketlerini satış temsilcinize ileterek, detaylı gönderim bilgisi alabilirsiniz. İzmir dışı şiparişlerde işçilik bedelleri müşteri tarafından karşılandığını unutmayın.

Kampanyadan yararlandığım bir siparişte iptal ya da iade yaparsam kampanya iptal olur mu?

• İptal ya da iade gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz.

• İptal ya da iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur. Ücret iadesi kampanyanın veya varsa ürünlerin indirimi düşülerek yapılır.

İPUCU: Hediye ürün içeren kampanyalarda oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan fatura tutarı kampanya şartını sağlamıyorsa, iade edilecek hizmet bedelinden hediye ürünlerin ücreti kesilerek geri ödeme yapılır.

Ürünümü Teslim Alırken Nelere Dikkat Etmeliyim?

Kargo görevlisinden siparişinizi teslim alırken paketinizin hasarsız olduğundan emin olun. Paketiniz hasarsızsa teslim formunu imzalayıp, ürününüzü teslim alabilirsiniz.

Paketinizin hasarlı gelmesi durumunda kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturun ve kargo görevlisine paketi geri verin. Ardından çağrı merkezimizi arayarak ürünün değişimi veya iadesi için bilgi alabilirsiniz.

İade ve Teslimat Bilgilendirmesi

Siparişimin teslimat adresini veya alıcı adını değiştirebilir miyim?

• Anasayfada yer alan “Hesabım” bölümünde bulunan “Siparişler“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alındı” ya da “Siparişiniz Hazırlanıyor” statüsünde ise aşağıdaki kanaldan talebinizi bize iletin.

“Anasayfa” bölümünde sağ alt bölümde yer alan “Canlı Destek” butonu

• Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsündeyse alıcı ve/veya adres değişikliğini kargo firmaları da sadece belli bir süre içerisinde yapabilir.

Değişiklik talebinizi iki şekilde iletebilirsiniz:

1. Kargonun gönderildiği kargo firması ile irtibata geçerek,
2. “Anasayfa” bölümünde sağ alt bölümde yer alan “Canlı Destek” butonu

İade/iptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

•İptal ettiğiniz bir siparişin ücret iade işlemleri 7 iş günü içerisinde tamamlanır.

•İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir;

  1. Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
  2. Ürün iade şartlarına uygunsa 2-10 gün içerisinde iade süreci tamamlanır.
  3. Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize, karşı ödemeli kargo ile geri gönderilir.

 • Ayrıca iptal veya iadeniz tamamlanınca üyelik e-mailinize bir bilgilendirme mesajı gönderilir.
• Bu mesajı aldıysanız bankanıza ücret iadesi yapılmış demektir.
• ‘Hesabım’ bölümünde yer alan ‘Siparişler’ sekmesindeki sipariş numaranızla bankanızdan iade kontrolü yapabilirsiniz.
• İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur.
• Taksitle yapılan alışverişlerin ücretini bankaya tek seferde öder. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örn: 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iade tamamlanır.

İPUCU: Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.

Sipariş İptali yada İade İşlemi Nasıl Başlatılır?

Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?

Yanlış bakım paketi sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünlerinizin kargo hazırlıkları başlamadan önce yada servisimizde hizmet alımı gerçekleşmeden önce aşağıdaki adımları takip ederek kolayca iptal edebilirsiniz.

1. “Hesabım” >“Siparişlerim” > “Destek Talebi” adımlarını takip ederek.
2. “Hesabım” bölümünde yer alan “Destek Talebi” adımından.
3. Anasayfa’da ekranın sağ alt bölümünde bulunan “Canlı Destek” e tıkladığınızda açılan alternatif iletişim kanallarından bize ulaşabilirsiniz.

Ürünleriniz kargolanmak üzere hazırlanmaya başlandıysa (faturanız kesildiyse) veya kargoya verildiyse iptal edilemez. Bu durumda ürünü teslim aldığınızda iade edebilirsiniz.

İPUCU:

Ücret iade işlemleri 7 iş günü içerisinde tamamlanır. İadeniz tamamlanıp bankanıza iadeniz yapıldığında email ile bilgilendirilirsiniz.

Satın Aldığım Ürünleri Nasıl İade Edebilirim?

Web sitemizden aldığınız taşınabilir tüm ürünlerinizin kolay iadesi için, ürününüzü, aksesuarları, faturası ve iade formu ile beraber kendi kutusuna koymanızı rica ederiz. Ardından, iade işlemleri kapsamında kargo kuryesi paketinizi adresinizden teslim alacaktır. İadenizin depomuza ulaşması ve iade talebinizin onaylanması durumunda, ürün bedeli 14 gün içerisinde ödeme yönteminize göre iade edilir.

Kolay iade sürecimizin işlemesinde iade formunuzun ürünler ile beraber aynı anda depomuza ulaşması çok önem taşıdığından, formsuz ürün iade kargolarını göndermemenizi rica ederiz.

Sorunuza Cevap Bulamadınız mı?

Aradığınız cevapları sık sorulan sorular arasında bulamadıysanız, lütfen;

Aradığınız cevapları sık sorulan sorular arasında bulamadıysanız, lütfen;

  1.  Sitemize üye iseniz aşağıdaki butona tıklayarak destek talebini oluşturunuz.
  2. Sitemize üye değilseniz, sağ tarafta bulunan formu doldurarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Sitede Üyeliğiniz Varsa Talep Oluşturun

Sitede Üyeliğiniz Yoksa Lütfen Formu Doldurun